REGULAMIN

PODSTAWOWE ZASADY

REGULAMIN

PODSTAWOWE ZASADY

  1. Pokój wynajmowany jest na doby.
  2. Doba hotelowa trwa od 14:00 w dniu przyjazdu do 10:00 w dniu wyjazdu.
  3. Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości około 20% całej kwoty pobytu w terminie do dwóch dni od dokonania rezerwacji.
  4. Zadatek nie podlega zwrotowi.
  5. Płatność za pobyt następuje w dniu przyjazdu. Płatność gotówką.
  6. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
  7. Cisza nocna obowiązuje od 22.00 do 6.00.
  8. Opłata za zgubioną kartę do pokoju wynosi 50 zł.
  9. Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z ich winy.
  10. Parking na terenie obiektu jest bezpłatny i niestrzeżony. Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim mienie. 
Przewijanie do góry